مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:402020-04-04سياسي

انجام مکاتبات مردم استان سمنان از طریق دفاتر پیشخوان دولت


مدیرکل امور اداری استانداری سمنان با تأکید بر لزوم قطع زنجیره انتقال کرونا گفت: ازاین پس ارسال نامه های اداری مردم از دفاتر پیشخوان دولت به استانداری و فرمانداری ها انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل صفا خواه صبح شنبه در حاشیه بازدید از دفاتر پیشخوان دولت در سمنان بابیان اینکه قطع زنجیره انتقال کرونا یکی از مهم ترین دغدغه های دولت در روزهای اخیر است، اظهار داشت: ازاین پس نامه های اداری مردم استان از دفاتر پیشخوان دولت به استانداری و فرمانداری ها انجام می شود.

وی کاهش مراجعات مردمی به دبیرخانه فرمانداری ها و استانداری را هدف اصلی این طرح دانست و گفت: مردم استان سمنان می توانند مکاتبات مربوط به استانداری را از طریق فاکس به شماره 33443570 ارسال کنند.

مدیرکل امور اداری و مالی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه مردم از مراجعه حضوری به استانداری و فرمانداری ها خودداری کنند، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات غیرحضوری و رسیدگی به مشکلات مردم در فرمانداری ها اندیشیده شده است.

صفا خواه بابیان اینکه ماندن در خانه بهترین روش پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا است، تصریح کرد: مردم با توجه به نکات بهداشتی و توصیه های ستاد مقابله با کرونا در ریشه کنی هرچه زودتر این ویروس منحوس یاری رسان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مکاتبات مردم استان سمنان از طریق دفاتر پیشخوان دولت

انجام مکاتبات مردم استان سمنان از طریق دفاتر پیشخوان دولت