مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:102020-04-04ورزشي

یک فدراسیون، دو دبیرکل!/ شکوری: نمی دانم چه سمتی دارم


فدراسیون فوتبال تاکنون پاسخی روشن به نامه اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر تخطی از اساس نامه این فدراسیون در تغییر دبیرکل نداشته اما ابراهیم شکوری، - فدراسیون فوتبال تاکنون پاسخی روشن به نامه اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر تخطی از اساس نامه این فدراسیون در تغییر دبیرکل نداشته اما ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی برکنار شده این فدراسیون مطالب AFC علیه فدراسیون فوتبال ایران را تایید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال 98 برای فدراسیون فوتبال به پایان رسید سالی که از نگاه بسیاری از کارشناسان و اهالی فوتبال سال خوبی برای فوتبال ایران نبود اما اصلاح اساس نامه و برگزاری انتخابات در سال جاری می تواند نقطعه عطفی برای فدراسیون فوتبال ایران باشد.

با این وجود، اقدامات خودخواسته اهالی فدراسیون در اداره این مجموعه، همچنان گریبانگیر فوتبال ایران شده است.

مهمترین خبر فوتبالی سال 99 جابجایی در بخش دبیرکلی این نهاد بود که در نهم فروردین، مهدی محمدنبی بعد از حدود 5 سال، سمت سابق خود را به دست آورد تا ابراهیم شکوری جوان این مجموعه را ترک کند.

بازگشت نبی به فدراسیون فوتبال به خودی خود، یک تحول مدیریتی در سال 99 محسوب می شود که با سابقه خود می تواند به اصلاح اساس نامه و برگزاری انتخابات سرعت بیشتری بدهد اما به فاصله چند روز از این اتفاق،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فدراسیون، دو دبیرکل!/ شکوری: نمی دانم چه سمتی دارم

یک فدراسیون، دو دبیرکل!/ شکوری: نمی دانم چه سمتی دارم