مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:102020-04-04بين الملل

حماس: پیشنهاد سنوار، محکی برای رژیم صهیونیستی است


جنبش حماس اعلام کرد، طرحی که رییس دفتر سیاسی این جنبش در غزه درباره پرونده اسرا ارائه کرده، رژیم صهیونیستی را در بوته آزمایش جدیدی قرار می­دهد تا میزان جدیتش را بسنجد.

- جنبش حماس اعلام کرد، طرحی که رییس دفتر سیاسی این جنبش در غزه درباره پرونده اسرا ارائه کرده، رژیم صهیونیستی را در بوته آزمایش جدیدی قرار می­دهد تا میزان جدیتش را بسنجد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه رأی­الیوم نوشت، فوزی برهوم، سخنگوی حماس گفت، طرح یحیی سنوار، رییس دفتر سیاسی این جنبش دارای ابعاد انسانی است و میزان انعطاف­ پذیری حماس را در مدیریت پرونده اسرا نشان می­ دهد.

­ این طرح رژیم صهیونیستی را در بوته آزمایش جدیدی قرار می­ دهد تا میزان اعتبار رهبران این رژیم را در مقابل جامعه­ و نیز خانواده ­های سربازان مفقود شده در غزه نشان دهد.

پیش از این سنوار از آمادگی حماس برای امتیازدهی جزیی در پرونده اسرا در مقابل آزادی اسرای بیمار، سالخورده و زنان اسیر فلسطینی به عنوان یک اقدام انسانی در سایه شیوع ویروس کرونا خبر داد.

وی افزود: می­ شود طرحی برای به جریان انداختن پرونده تبادل اسرا ارائه کرد به این ترتیب که رژیم اشغال­گر به جای عملیات تبادل اسرا، دست به اقدام بشردوستانه زده و بازداشتی­ های فلسطینی (بیماران، زنان و سالخوردگان) را آزاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: پیشنهاد سنوار، محکی برای رژیم صهیونیستی است

حماس: پیشنهاد سنوار، محکی برای رژیم صهیونیستی است