مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-04بين الملل

شیب تند مرگ ناشی از کرونا در آمریکا/موفقیت کره جنوبی در مدیریت این بیماری


مدیر کمیته اپیدمیولوژی بیماری کرونا در بررسی نحوه عملکرد کشورهای مختلف در مواجهه با کروناویروس جدید، گفت: کره جنوبی در مدیریت ویروس کرونا موفق عمل کرد و بیماری در این کشور به خوبی کنترل شد.

- مدیر کمیته اپیدمیولوژی بیماری کرونا در بررسی نحوه عملکرد کشورهای مختلف در مواجهه با کروناویروس جدید، گفت: کره جنوبی در مدیریت ویروس کرونا موفق عمل کرد و بیماری در این کشور به خوبی کنترل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اکبرحق دوست در یک برنامه تلویزیونی به بررسی نحوه عملکرد کشورهای مختلف در مواجهه با کرونا پرداخت.

وی با اشاره به اینکه هر چقدر تعداد تست های بیشتری از افراد گرفته شود موارد بیشتری از بیماری را می توانیم شناسایی کنیم، گفت: همچنین هر چه تعداد فوتی های بیماری افزایش یابد، نشانه این است که اپیدمی شدیدتر شده است.

این اپیدمیولوژیست با اشاره به اینکه چین مدیریت خوبی در کنترل بیماری داشته است، افزود: ایتالیا و اسپانیا وضعیت وخیم تری از آمریکا دارند، از حدود 20 اسفندماه کم کم سر و صدای بیماری کووید 19 در آمریکا شروع شد.

بین آمریکا و چین ارتباطات و مراودات زیادی وجود دارد به طوری که آمریکا در ابتدا تعداد موارد مبتلا را به خوبی شناسایی نکرده بود، زمانی که در نیویورک اپیدمی شدید شد، کل آمریکا به تکاپو افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب تند مرگ ناشی از کرونا در آمریکا/موفقیت کره جنوبی در مدیریت این بیماری

شیب تند مرگ ناشی از کرونا در آمریکا/موفقیت کره جنوبی در مدیریت این بیماری