مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 04:562020-04-04فرهنگي

جشنواره «طلوع پارس» را مجازی برگزار می کنیم/استفاده از توان رسانه


حمیدرضا عوض دخت دبیر سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند «طلوع پارس» عنوان کرد به دلیل شیوع بیماری کرونا سومین دوره این رویداد به صوت مجازی برگزار می شود.

- حمیدرضا عوض دخت دبیر سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند طلوع پارس عنوان کرد به دلیل شیوع بیماری کرونا سومین دوره این رویداد به صوت مجازی برگزار می شود.

حمیدرضا عوض دخت دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند طلوع پارس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برگزاری سومین دوره این رویداد فرهنگی گفت: سال گذشته به دلیل وقوع سیل در شیراز این جشنواره برگزار نشد و توان و قابلیت های مجموعه در خدمت کمک به سیل زدگان منطقه سعدی شیراز قرار گرفت.

امسال نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط موجود در جامعه، برای حفظ روحیه هنرمندان تصمیم گرفته شد که با برنامه ریزی تمام فرآیندهای اجرایی به صورت دیجیتال، سومین دوره جشنواره ملی طلوع پارس در فضای مجازی و در بستر سایت اینترنتی جشنواره برگزار شود.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به مقوله فرهنگ در شرایط روز جامعه، بیان کرد: اهالی فرهنگ و هنر با استفاده از توان رسانه ای و هنری خود و با راهنمایی و مشورت متخصصان حوزه سلامت می توانند در فرهنگسازی مقابله با این بیماری و کاهش شیوع آن در جامعه نقش مهمی ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «طلوع پارس» را مجازی برگزار می کنیم/استفاده از توان رسانه

جشنواره «طلوع پارس» را مجازی برگزار می کنیم/استفاده از توان رسانه