مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 04:502020-04-04اقتصادي

20 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده توسط شرکت آبفا مازندران تولید و توزیع شد


مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از تولید 20 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده با همکاری کارکنان این شرکت خبر داد و گفت: این مواد در اختیار سازمان ها، - ایسنا/مازندران مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از تولید 20 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده با همکاری کارکنان این شرکت خبر داد و گفت: این مواد در اختیار سازمان ها، ادارات و مراکز بهداشتی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، مهندس مجید عبداللهی با اعلام این خبر اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور شاهد همراهی عموم مردم با سازمان ها و ادارات مختلف در تهیه و توزیع بسته های بهداشتی هستیم.

وی ضمن اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در تهیه انواع ماسک ها، مواد ضدعفونی کننده و دوخت لباس های بیمارستانی ویژه کادر درمانی افزود: پرسنل آب و فاضلاب استان مازندران نیز بر حسب وظیفه خود و به منظور همراهی با مردم در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا تا کنون 20 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده تولید و در اختیار سازمانها،نهادها و مراکز بهداشتی قرار داد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به تلاش مستمر کارکنان آب و فاضلاب در تامین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی در شرایط بحرانی شیوع کرونا و حضور بی وقفه در بین مردم گفت: هم استانی های عزیز نیز با مدیریت مصرف آب در هنگام رعایت نکات بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده توسط شرکت آبفا مازندران تولید و توزیع شد

20 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده توسط شرکت آبفا مازندران تولید و توزیع شد