مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 04:202020-04-04فرهنگي

برقع نو در مقابل کرونا؛فرهنگ ایرانی چشمه سار جوشان خلاقیت است


این روزها که تمام جهان در حال دست و پنجه نرم کردن با کرونا است و از آن به عنوان یک بحران جهانی یاد می شود شاید بتوان هنر و خلاقیت را برای جلب نظر مردم به کار گرفت و از آن بهره جست، - ایسنا/هرمزگان این روزها که تمام جهان در حال دست و پنجه نرم کردن با کرونا است و از آن به عنوان یک بحران جهانی یاد می شود شاید بتوان هنر و خلاقیت را برای جلب نظر مردم به کار گرفت و از آن بهره جست، در مواردی حتی می توان هنر را در کنار علم پزشکی و درمان قرار داد و جامعه را به نوعی از ناامیدی و نگرانی دور کرد.

“برکانو”نام طرحی است که به تازگی در استان هرمزگان رونمایی و با استقبال وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مواجه شده است.

رامین چمنی، یک طراح هرمزگانی، در گفت و گو با ایسنا، عنوان کرد: برکانو طرحی است که با الهام از برقع اصیل هرمزگان طراحی شده است.

*هدف از طراحی و تولید برکانو چیست؟ وی در خصوص هدف طراحی این سبک از برقع ها افزود: تلطیف روحیه عمومی جامعه و تشویق استفاده کنندگان برای استفاده بلندمدت از ماسک طبی از اصلی ترین اهداف طراحی این برقع ها بوده است.

رامین چمنی ادامه داد: به عقیده ما برخی از مصرف کنندگان ماسک های طبی در این روزها که از آن به عنوان روزهای کرونایی یاد می شود، نتوانسته اند با ظاهر ماسک های موجود ارتباط برقرارکنند و لذا در برخی ازاین افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقع نو در مقابل کرونا؛فرهنگ ایرانی چشمه سار جوشان خلاقیت است

برقع نو در مقابل کرونا؛فرهنگ ایرانی چشمه سار جوشان خلاقیت است