مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 04:102020-04-04پزشكي

بخش کووید 3 در مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس راه اندازی شد


بخش کووید 3 در ساختمان بیمارستان ابن سینا (اعصاب و روان) واقع در مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس راه اندازی شد.

- بخش کووید 3 در مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس راه اندازی شد ایسنا/هرمزگان بخش کووید 3 در ساختمان بیمارستان ابن سینا (اعصاب و روان) واقع در مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس راه اندازی شد.

رییس مجتمع اموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس در گفت و گو با ایسنا، افزود: با توجه به تکمیل ظرفیت بخش کووید یک و دو، که در ساختمان سوختگی شفا راه اندازی شده بود بخش کووید 3 در ساختمان بیمارستان ابن سینا (اعصاب و روان) راه اندازی شد.

دکتر محمد تمدن دار اظهار کرد: بخش کووید یک بیمارستان شهید محمدی، با 16 تخت فعال بخش آی سی یو کووید با 6 تخت فعال و بخش کووید دو، که در طبقه فوقانی بخش کووید یک راه اندازی شد بود با 16 تخت فعال خدمات درمانی را به بیماران بستری با تشخیص کرونا انجام می دهند که با توجه به نیاز استان و افزایش زمان بستری بیماران مبتلا به کرونا، بخش کووید 3 که از قبل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، خیرین حوزه های مختلف و اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی در ساختمان جدید بیمارستان ابن سینا (اعصاب و روان) تجهیز گردیده بود با 24 تخت ، فعالیت خود را آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش کووید 3 در مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس راه اندازی شد

بخش کووید 3 در مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس راه اندازی شد