مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 03:352020-04-04اقتصادي

حمل زباله روی خودرو پدیده ای زشت که باید جلوی آن را گرفت


چندسالی هست که خودروهایی در شهر مشاهده می شوند با کیسه زبالهای سوار بر صندوق عقب آنها که به زعم صاحبانشان قرار است دور ریخته شوند، حالا کی و کجا معلوم نیست، اینکه کیسه های زباله سرنوشت و سرانجامشان چه می شود نکته بسیار مهمی است که متاسفانه بسیاری از این دست رانندگان نسبت به آن بی توجه هستند.

بسیار مشاهده شده کیسه زباله های قرار داده شده روی صندوق عقب خودروها به خاطر فراموشی راننده عموما پس از طی مسافتی نقش بر زمین شده و خودروهای عبوری دیگر نیز آن را روی زمین متلاشی و پخش می کنند.

به همین سادگی بی مبالاتی برخی از شهروندان که قرار دادن کیسه زباله درون خودرو را دون شان خود می دانند چهره زشتی به فضای شهری بخشیده بدون آنکه تذکر و توبیخی متوجه آنها باشد.

متاسفانه برخی از افراد که کیسه زباله را روی صندوق عقب قرار می دهند جدای از هواس پرتی برای دور ریختن به موقع آن، هدفشان الزاما انداختن زباله در سطل های بزرگ تعبیه شده در سطح شهر نیست.

آنها معتقدند بالاخره این کیسه زباله جایی مثل سر پیچ و یا در حالت سرعت از روی خودرو به پایین پرتاب می شود، این افراد برایشان مهم نیست این زباله کجا می افتد و چه تاثیرات مخربی بر زیبایی شهری دارد که خودشان در آن زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل زباله روی خودرو پدیده ای زشت که باید جلوی آن را گرفت

حمل زباله روی خودرو پدیده ای زشت که باید جلوی آن را گرفت