مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 03:352020-04-04اقتصادي

تشدید نظارت بر دفن پسماندهای عفونی در کرمانشاه با شیوع کرونا


معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به افزایش قابل توجه پسماندهای عفونی و بیمارستانی در کرمانشاه در پی شیوع بیماری کرونا، - ایسنا/کرمانشاه معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به افزایش قابل توجه پسماندهای عفونی و بیمارستانی در کرمانشاه در پی شیوع بیماری کرونا، از تشدید نظارت ها بر شیوه مدیریت و دفن این پسماندها خبر داد.

آذر ولی زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش پسماندهای بیمارستانی و عفونی خصوصا دستکش، دستمال کاغذی و ماسک با شیوع بیماری کرونا، افزود: رقم دقیقی از میزان افزایش این نوع پسماندها در دست نیست، چون روند بیماری متغییر است و میزان تولید این نوع پسماندها متناسب با شیوع بیماری بالا می رود.

وی با بیان اینکه افزایش این پسماندها باعث شده حساسیت ها بر شیوه دفن و مدیریت آنها بیشتر شود و نظارت ها جدی تر شود، ادامه داد: اگرچه محل دفن پسماندهای بیمارستانی و عفونی در کرمانشاه فعلا تغییر نکرده و تغییری هم در پروتکل امحا این پسماندها نداریم، اما نظارت ها را شبانه روزی کرده ایم تا موازین بهداشتی کاملا رعایت شود.

به گفته معاون محیط زیست استان کرمانشاه، در برخی موارد محدود هم نیاز به سوزاندن پسماندها است که باید تحت تدابیر ویژه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر دفن پسماندهای عفونی در کرمانشاه با شیوع کرونا

تشدید نظارت بر دفن پسماندهای عفونی در کرمانشاه با شیوع کرونا