مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 03:352020-04-04اقتصادي

تعطیلی صنوف غیرضروری تا 20 فروردین ادامه دارد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا، واحدهای صنفی، بازار و کسبه تا 20 فروردین ماه همچنان تعطیل خواهد بود و اجازه فعالیت طی این مدت را ندارند و همان ضوابط و مقرارتی که برای واحدهای صنفی تا 15 فروردین ماه .

- ایسنا/زنجان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا، واحدهای صنفی، بازار و کسبه تا 20 فروردین ماه همچنان تعطیل خواهد بود و اجازه فعالیت طی این مدت را ندارند و همان ضوابط و مقرارتی که برای واحدهای صنفی تا 15 فروردین ماه جاری بود با قدرت و شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

ناصر فغفوری روز گذشته (15 فروردین) در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا و تامین اقلام بهداشتی، اظهار کرد: واحدهای تولیدی استان برای تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز در این ایام با همه توان خود فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه ماسک یکی از مهم ترین اقلام بهداشتی مورد نیاز کادر درمانی و خانه های بهداشت استان و مردم است، افزود: دو سال گذشته یک دستگاه غیرفعال تولید ماسک در استان وجود داشت که به دلیل عدم توجیه اقتصادی توسط سرمایه گذار خود بلا استفاده مانده بود، اکنون با رفع مسائل و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی صنوف غیرضروری تا 20 فروردین ادامه دارد

تعطیلی صنوف غیرضروری تا 20 فروردین ادامه دارد