مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 00:352020-04-03اقتصادي

عمده مشکل شرکت های دانش بنیان گلستان در صادرات در جابه جایی پول است


مهدی غفاری، رییس پارک علم و فناوری گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان مستقر در این پارک، - رییس پارک علم و فناوری گلستان گفت: به دلیل فضای تحریم ها، شرکت های دانش بنیان در گلستان برای صادرات محصولات خود در جابه جایی پول و حتی عرضه کالا مشکلاتی دارند.

مهدی غفاری، رییس پارک علم و فناوری گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان مستقر در این پارک، محصولات صادراتی هم تولید می کنند، اظهار کرد: عمده مشکل این شرکت ها، در مساله جابه جایی پول است.

غفاری بیان کرد: به دلیل فضای تحریم ها که بر اقتصاد کشور سایه انداخته، برخی کشور ها تمایل به خرید محصولات ساخت ایران را ندارند و این مساله باعث بروز مشکلاتی برای پژوهشگران و فناوران می شود.

رییس پارک علم و فناوری گلستان افزود: شرکتی در پارک گلستان فعالیت می کند که تجهیزات خود را به اروپا صادر کرده و از آنجا، با نام آن کشور اروپایی به کشور های دیگر صادر می شود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این مشکلات شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری گلستان، همه تلاش خود را می کنند تا محصولی با کیفیت و مرغوب را به بازار های جهانی صادر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده مشکل شرکت های دانش بنیان گلستان در صادرات در جابه جایی پول است

عمده مشکل شرکت های دانش بنیان گلستان در صادرات در جابه جایی پول است