مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 22:452020-04-03اقتصادي

ممنوعیت برداشت چوب از جنگل ادامه دارد؟


سرپرست سازمان جنگل ها با بیان اینکه امیدواریم طرح جایگزین طرح تنفس جنگل ها در نیمه اول امسال در بخش هایی از جنگل های هیرکانی اجرایی شود، گفت: - سرپرست سازمان جنگل ها با بیان اینکه امیدواریم طرح جایگزین طرح تنفس جنگل ها در نیمه اول امسال در بخش هایی از جنگل های هیرکانی اجرایی شود، گفت: هدف این طرح برداشت چوب از جنگل نیست اما باید نظر کارشناسان را هم در این زمینه بدانیم .

خسرو شهبازی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه ما در کشور 14.

3 میلیون هکتار جنگل داریم و جزو کشورهای دارای پوشش جنگلی کم محسوب می شویم، اظهار کرد: متوسط سرانه جنگل در کشور ما 1700 متر مربع است درحالی که این رقم در سایر کشورها 2500 متر مربع به ازای هر نفر است.

سرپرست سازمان جنگل ها با تاکید بر اینکه جنگل های هیرکانی دارای اهمیت ویژه ای و بازمانده جنگل های دوران سوم و چهارم زمین شناسی هستند، تصریح کرد: حدود سه سال گذشته طرحی تحت عنوان طرح تنفس برای جلوگیری از برداشت چوب از جنگل اجرایی و همزمان سازمان جنگل ها مکلف به تدوین طرحی تحت عنوان مدیریت پایدار جنگل های هیرکانی شد.

شهبازی با بیان اینکه ما امیدوار بودیم که از ابتدای امسال بتوانیم این طرح را اجرایی کنیم، گفت: در حال حاضر مطالعات فاز توجیهی طرح مدیریت پایدار جنگل های هیرکانی تقریبا به اتمام رسیده است اما مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت برداشت چوب از جنگل ادامه دارد؟

ممنوعیت برداشت چوب از جنگل ادامه دارد؟