مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 19:152020-04-03سياسي

افرادی که مسافرت رفته اند 14 روز باید قرنطینه شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسین فرشیدی جمعه شب در نشستی با خبرنگاران بیان داشت: هیچ کسی حق ندارد ساعتی تفریح خودش را به سلامتی مردم ترجیح بدهد، اینکار از نظر قانون یک ظلم و یک جرم هست و از نظر شرعی هم نامشروع هست.

وی با تاکید بر اینکه تمام مسافرینی که از مسافرت برمی گردند برابر دستورالعمل وزارت بهداشت باید 14 روز قرنطینه شوند، اظهارداشت: حتی باید جرائمی برای این افراد در نظر گرفته بشه به دلیل عدم رعایت یک توصیه مهم بهداشتی که با رعایت نکردن این قانون باعث انتشار بیماری کرونا در استان شده اند.

فرشیدی عنوان کرد: از زمان شروع خطر اپیدمی تاکنون، 1384 نفر به عنوان بیمار حاد تنفسی (آنفلوانزا، ذات الریه، مشکوک به کرونا و …) در مراکز درمانی استان بستری شده اند که از این تعداد 1204 نفر پس از طی دوره ی درمان و بهبودی ترخیص شده اند و 107 نفر نیز هم اکنون بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد تاکنون از 1027 نفر به علت مشکوک به ابتلاء کرونا نمونه گیری شده که نتیجه ی آزمایش 789 نفر منفی و 221 نفر نیز مثبت شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابرازداشت: طی یک روز اخیر نتیجه ی آزمایش کرونای 7 بیمار دیگر در استان (بندرعباس: 5 نفر / میناب: 1 نفر / رودان: 1 نفر) مثبت اعلام شد و براین اساس شمار مبتلاشدگان قطعی به کرونا در استان به 221 نفر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی که مسافرت رفته اند 14 روز باید قرنطینه شوند

افرادی که مسافرت رفته اند 14 روز باید قرنطینه شوند