مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 19:002020-04-03بين الملل

عراق، معادله ای با مجهول های فراوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزها اخباری که از تحرکات آمریکا در عراق به گوش می رسد ترکیبی از ترس و احتیاط است؛ برخی جریانات از ترس اقدام نظامی این کشور علیه کشورمان هشدار می دهند که باید آمادگی سطحح قرمز برای نیروهای مسلح ابلاغ شود و برخی .

- با نگاهی به اسناد بالادستی حاکمیت آمریکا در حوزه سیاست خارجی می توان گفت که آرمان آمریکا در مورد کشور عراق تسلط تام بر این کشور با هدف تسلط بر منابع نفتی ارزان قیمت، امکان کنترل جمهوری سلامی ایران و در نهایت تبدیل عراق به هاب اطلاعاتی و نظامی در غرب آسیا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، این روزها اخباری که از تحرکات آمریکا در عراق به گوش می رسد ترکیبی از ترس و احتیاط است؛ برخی جریانات از ترس اقدام نظامی این کشور علیه کشورمان هشدار می دهند که باید آمادگی سطحح قرمز برای نیروهای مسلح ابلاغ شود و برخی دیگر با احتیاط تحولات را تحت نظر گرفته اند و از هرگونه اظهارنظری صرف نظر کرده اند تا ابهامات برطرف شود.

به راستی در عراق چه خبر است و باید چگونه به این تحولات نگاه کرد؟ عراق، سرزمین مجهولات بسیاری از نوشته ها که به اسم تحلیل این تحرکات منتشر شده اند، تنها نگاه هایی یک سویه و به دور از واقعیت هستند که از قواعد ابتدایی یک تحلیل رهبردی پیروی نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق، معادله ای با مجهول های فراوان

عراق، معادله ای با مجهول های فراوان