مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 15:502020-04-03سياسي

آیت الله علم الهدی: دشمنان به تلفیق سپاه و ارتش در حمایت از انقلاب اقرار کردند


دشمنان اخیراً مجبور شدند این حقیقت ثابت شده را که ارتش و سپاه هر دو پاسدار انقلاب هستند و آمیخته با هم از انقلاب حمایت می کنند اقرار کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی، در پنجمین هفته تعطیلی نماز جمعه سراسر کشور، آیت الله علم الهدی در خطبه تصویری امروز جمعه 15 فروردین ماه اظهار کرد: در گذشته دشمنان ما درصدد این بودند بگویند در فعالیت های انقلابی مخصوصاً فعالیت های انقلابی برون مرزی، فقط سپاه فعالیت دارد و ارتش را در عرصه فداکاری های انقلابی از سپاه جدا کنند، اما اخیراً مجبور شدند این حقیقت ثابت شده را که ارتش و سپاه هر دو پاسدار انقلاب هستند و آمیخته با هم از انقلاب حمایت می کنند اقرار کنند.

امام جمعه مشهد ادامه داد: دلیلش این است که در مقام اعلام شهادت امیر پوردستان از فرماندهان انقلابی و غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران، این ها امیر بزرگوار را شهید شده در بمب باران اسراییل در سوریه معرفی کردند.

وی متذکر شد: دشمنان نیز به این اصل رسیدند که حمایت از انقلاب و انقلابی بودن در عرصه های برون مرزی و درون مرزی سپاه و ارتش آمیخته با یکدیگرند.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: امیدواریم خداوند متعال همه ما را هم از چنگ دشمنی داخلی و نابکاری این ویروس منحوس در داخل کشور و هم از توطئه و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: دشمنان به تلفیق سپاه و ارتش در حمایت از انقلاب اقرار کردند

آیت الله علم الهدی: دشمنان به تلفیق سپاه و ارتش در حمایت از انقلاب اقرار کردند