مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-03اجتماعي

اتخاذ تدابیر مقابله با کرونا در مراکز تحت پوشش بهزیستی گلستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، استاندار گلستان و رییس ستاد مقابله با کرونا، به اتفاق مدیرکل بهزیستی گلستان، با حضور در مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی، با گروه های هدف مقیم در مراکز، دیدار و گفتگو کرد.

استاندار گلستان ضمن تبریک سال نو، از زحمات و تلاش های مدیران و مربیان شاغل در مراکز نگهداری از مددجویان و همچنین از اقدامات بهزیستی گلستان در راستای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و ارائه خدمات و حمایت های روانی اجتماعی به مددجویان و شهروندان، قدردانی کرد.

هادی حق شناس گفت: بخش قابل توجهی از افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی، کسانی هستند که از توانایی لازم برای مراقبت و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه، بدون کمک دیگران، برخوردار نیستند که خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته توسط واحدهای اجرایی بهزیستی نظیر اورژانس اجتماعی، صدای مشاور و غیره خدمات لازم با اثربخشی مطلوب به این افراد ارائه شده است.

در ادامه ابراهیم غفاری، مدیرکل بهزیستی گلستان به تشریح اقدامات، مداخلات و حمایت های روانی اجتماعی بهزیستی از گروههای هدف پرداخت و گفت: با توجه به تجربیات قبلی بهزیستی در حوزه مداخلات و حمایت های روانی اجتماعی از شهروندان در حوادث و بلایای طبیعی و انسانی، بهزیستی گلستان از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا، اقدام به تشکیل ستاد پیشگیری از بیماری های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ تدابیر مقابله با کرونا در مراکز تحت پوشش بهزیستی گلستان

اتخاذ تدابیر مقابله با کرونا در مراکز تحت پوشش بهزیستی گلستان