مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 14:452020-04-03سياسي

اتخاذ تدابیر مقابله با کرونا در مراکز تحت پوشش بهزیستی گلستان


در بازدید از مراکز تحت نظارت بهزیستی گلستان مطرح شد که تدابیر مقابله ای با ویروس کرونا در این مراکز صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، استاندار گلستان و رییس ستاد مقابله با کرونا، به اتفاق مدیرکل بهزیستی گلستان، با حضور در مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی، با گروه های هدف مقیم در مراکز، دیدار و گفتگو کرد.

استاندار گلستان ضمن تبریک سال نو، از زحمات و تلاش های مدیران و مربیان شاغل در مراکز نگهداری از مددجویان و همچنین از اقدامات بهزیستی گلستان در راستای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و ارائه خدمات و حمایت های روانی اجتماعی به مددجویان و شهروندان، قدردانی کرد.

هادی حق شناس گفت: بخش قابل توجهی از افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی، کسانی هستند که از توانایی لازم برای مراقبت و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه، بدون کمک دیگران، برخوردار نیستند که خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته توسط واحدهای اجرایی بهزیستی نظیر اورژانس اجتماعی، صدای مشاور و غیره خدمات لازم با اثربخشی مطلوب به این افراد ارائه شده است.

در ادامه ابراهیم غفاری، مدیرکل بهزیستی گلستان به تشریح اقدامات، مداخلات و حمایت های روانی اجتماعی بهزیستی از گروههای هدف پرداخت و گفت: با توجه به تجربیات قبلی بهزیستی در حوزه مداخلات و حمایت های روانی اجتماعی از شهروندان در حوادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ تدابیر مقابله با کرونا در مراکز تحت پوشش بهزیستی گلستان

اتخاذ تدابیر مقابله با کرونا در مراکز تحت پوشش بهزیستی گلستان