مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 11:302020-04-03دانش

آغاز فعالیت های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی از فردا


مسئول ستاد مرکزی آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فعالیت های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از روز شنبه 16 فروردین، همزمان با پایان تعطیلات نوروزی به صورت مجازی برگزار می شود.

- مسئول ستاد مرکزی آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فعالیت های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از روز شنبه 16 فروردین، همزمان با پایان تعطیلات نوروزی به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جواد علمایی از آغاز فعالیت های آموزشی این دانشگاه در سال جدید خبر داد و گفت: براساس بخشنامه رییس دانشگاه آزاد اسلامی که 13 فرودین ماه ابلاغ شد، تمامی کلاس های آموزشی این دانشگاه از روز شنبه مورخ 99/1/16 به صورت غیرحضوری و برخط برگزار می شود.

همچنین زمان برگزاری امتحانات نیز مطابق تقویم آموزشی ابلاغی خواهد بود و در صورت هرگونه تغییر، مراتب از سوی سازمان مرکزی دانشگاه اعلام می شود.

وی با تأکید بر اینکه تمامی امتحانات طبق روال گذشته به صورت حضوری برگزار خواهد شد، ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده، ترم تحصیلی جاری دانشگاه آزاد اسلامی با قوت و با به کارگیری تمام ظرفیت ها و زیرساخت های دانشگاه، تا پایان شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی ادامه می یابد و در صورت نیاز، کلاس ها به صورت فشرده تا تیر یا مردادماه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی از فردا

آغاز فعالیت های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی از فردا