مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 10:402020-04-03سياسي

تقویت روحیه با پناه بردن به آغوش امن الهی


امام جمعه شهرستان سامان با بیان اینکه ما می دانیم برای تقویت جسم خود چه کارهایی انجام دهیم، گفت: برای تقویت روح و روان باید به خدا توکل کنیم و به آغوش امن الهی پناه ببریم.

- حجت الاسلام علی اصغر عقیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به بیماری کووید 19 گفت: ما باید به توصیه های متخصصان امر بهداشت و پزشکان مبنی داشتن سیستم ایمنی قوی، بدن قوی و حفظ روحیه در پیشگیری و درمان این بیماری  توجه ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ما می دانیم برای تقویت جسم خود چه کارهایی انجام دهیم، افزود: برای تقویت روح و روان باید توکل بر خدا داشته و به آغوش امن الهی پناه ببریم.

امام جمعه شهرستان سامان با اشاره به توبه و استغفار از گناهان اظهار داشت: راز و نیاز با پروردگار را در برنامه روزانه و شبانه خود قرار دهیم، اگر انسان خدا را فراموش کند، ممکن است خودش را نیز از یاد ببرد و نداند در این برهه زمانی چه کاری انجام دهد.

عقیلی با اشاره به آیه وَلَا تَکُونُوا کَالَّذِینَ نَسُوا اللَّهَ فَأَنْسَاهُمْ أَنْفُسَهُمْ ۚ أُولَٰئِکَ هُمُ الْفَاسِقُونَ بیان کرد: افرادی خدا را فراموش کردند و به دنبال آن خودفراموشی به سراغ انسان آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت روحیه با پناه بردن به آغوش امن الهی

تقویت روحیه با پناه بردن به آغوش امن الهی