مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 10:302020-04-03پزشكي

مردمی که در دل کویر کرونا را شکست دادند/شهر بدون کرونا


مردم دیار ندوشن از توابع شهرستان میبد در استان یزد در روزهای مبارزه با کرونا با یک همبستگی مثال زدنی و فعالیت و همکاری همه فرهیختگان و فعالان اجتماعی توانستند نسبت به همه کشور، - مسابقه دیگری با عنوان کتاب خوانی در خانه از سوی مؤسسه مردم نهاد ندوشن بار دیگر به کمک مردم این دیار برای تشویق به در خانه ماندن آمد.

در اطلاعیه این مسابقه آمده است: با توجه به توصیه های وزارت بهداشت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور که با تعطیلی مراکز مختلفی ازجمله کتابخانه های عمومی همراه شده، مردم به جز موارد ضروری اغلب زمان خود را در خانه سپری می کنند و بر این اساس مؤسسه مردم نهاد اندیشه روشن و شهرداری ندوشن باهدف اشاعه فرهنگ کتاب خوانی و غنی سازی اوقات فراغت، از ابتدای فروردین ماه تا 15 فروردین پویشی را با عنوان هر خانه یک کتابخانه راه اندازی کردند که علاقه مندان می توانند با ضبط ویدیوی یک دقیقه ای در کنار کتاب ها و کتابخانه شخصی خود، آن را به اشتراک بگذارند.

کم کم بانوان این دیار دست به کار شدند تا برای تأمین ماسک موردنیاز برای شهروندان به صورت خودجوش به تولید ماسک اقدام کنند.

بسیج خواهران، موسسه عام المنفعه اندیشه روشن با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر و کانون سلامت محله ندوشن بسته بهداشتی رایگان به بیش از هزار خانواده در این شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی که در دل کویر کرونا را شکست دادند/شهر بدون کرونا

مردمی که در دل کویر کرونا را شکست دادند/شهر بدون کرونا