مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 10:252020-04-03ورزشي

بازیکن نساجی: امیدوارم یک مرد پیدا شود تا فجرسپاسی را نجات دهد


واقعیت این است که اصلاً به جدایی از نساجی فکر نمی کنم، واقعاً تمام توانم را به کار می گیرم تا بتوانم سال های سال در نساجی خدمت گذار باشم، - یکی از بازیکنانی که توانست خیلی زود در دل هواداران پرشور نساجی جا باز کند، بدون شک محمدمهدی نظری مهاجم ارزنده این تیم است.

نظری که سابقه حضور در تیم استقلال را نیز دارد، در دو فصل حضورش در نساجی بهترین دوران بازیگری اش را تجربه می کند و همواره در زمره یکی از باهوش ترین و جنگنده ترین مهاجمان لیگ برتر قرار دارد.

نظری نخستین گل تاریخ نساجی را در لیگ برتر به ثمر رسانده است.

* محمدمهدی نظری نیم فصل دوم 95 ـ 96 برای نخستین بار در نساجی در لیگ یک حضور پیدا کرد، از حال و هوای آن فصل بگو و اینکه آیا فکر می کردی فصل بعد نساجی به لیگ برتر صعود کند؟ آن نیم فصلی که به نساجی آمدم، با حضور آقای صنیعی فر شرایط خوب شده بود اما متأسفانه در آن مقطع آقای فکری از نساجی جدا شدند.

تمام تلاش مان را انجام دادیم که موفق باشیم اما نتوانستیم.

سال بعد هم من به فجر شهید سپاسی رفتم، آن سال هم ما در کورس صعود قرار داشتیم و واقعاً با توجه به شرایط جدول فکرش را نمی کردم که نساجی بتواند صعود کند ولی از آن روزی که آقای نکونام به نساجی آمد، نساجی دوام و قوام پیدا کرد و نوار موفقیت هایش ادامه پیدا کرد و نهایتاً به لیگ برتر صعود کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکن نساجی: امیدوارم یک مرد پیدا شود تا فجرسپاسی را نجات دهد

بازیکن نساجی: امیدوارم یک مرد پیدا شود تا فجرسپاسی را نجات دهد