مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 07:452020-04-03اقتصادي

اجرای مصوبات ستاد کرونا تا بیستم فروردین از سوی شهروندان اصفهانی ضروری است


حجت الله غلامی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : در روز 12 و 13 فروردین 90 درصد در استان اصفهان و 82 درصد در کشور کاهش تردد داشتیم از این رو شهروندان اصفهانی همدلی و همراهی خوبی را در این ایام داشتند و این همکاری تا مدت یادشده نیز ادامه یابد.

وی با اشاره به ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی تا بیستم فروردین یادآور شد: ممنوعیت تردد همه خودروها در شبکه معابر شهری به طرح زوج و فرد از در منازل تبدیل شده است و تردد بین شهرها با قوت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه حمل کالای ضروری و نیازمندی های استان برای مقابله با کرونا باید هرچه سریع تر انجام شود، تاکید کرد: هیچ بار مانده در گمرک نداریم و در بحث صادرات تنها مشکلات مرزی وجود دارد.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله کرونا افزود: ایستگاه های پایش نیز در مبادی ورودی و خروجی استان همچنان فعالیت دارند.

دبیر کمیته حمل و نقل بار ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به نحوه فعالیت هلال احمر در ایستگاه های کنترل سلامت گفت: از 213 ایستگاه در زمان حاضر 44 ایستگاه توسط جمعیت هلال احمر خدمات رسانی می کنند.

علی اصغر ذاکری هرندی در گفت و گو با ایرنا افزود: در جلسه روز پنجشنبه این ستاد سه دستور کار از جمله نحوه کار جمعیت هلال احمر استان در ایستگاه های کنترل سلامت ، نحوه چگونگی خروج کالا از گمرک و توزیع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مصوبات ستاد کرونا تا بیستم فروردین از سوی شهروندان اصفهانی ضروری است

اجرای مصوبات ستاد کرونا تا بیستم فروردین از سوی شهروندان اصفهانی ضروری است