مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 07:052020-04-03پزشكي

تحویل محموله 2 میلیارد ریالی کالاهای بهداشتی برای مقابله با کرونا در قشم


مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: 5 قلم تجهیزات مورد نیاز کادر درمانی به ارزش 2 میلیارد و 300 میلیون ریال با کمک صنایع و سازمان منطقه آزاد قشم تحویل شبکه بهداشت قشم شد.

- ایسنا/هرمزگان مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: 5 قلم تجهیزات مورد نیاز کادر درمانی به ارزش 2 میلیارد و 300 میلیون ریال با کمک صنایع و سازمان منطقه آزاد قشم تحویل شبکه بهداشت قشم شد.

اسماعیل صادقی در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: اقلام اهدایی برای استفاده بخش های درمانی کرونا بسیار حائز اهمیت است و عبور از بحران کرونا را تسهیل می کند.

وی با تقدیر از دست اندرکاران و مسئولان قشم در مدیریت و مقابله با ویروس کرونا، افزود: حمایت های صورت گرفته سبب شد این جزیره که در ابتدا در زمره نخستین نقاط شناسایی موارد مثبت از ابتلا به کووید19 بود، به سرعت بحران را مدیریت کرده و به شرایط پایدار دست یابد.

رییس شبکه بهداشت و درمان قشم نیز اضافه کرد: جزیره قشم تاکنون 21 مورد مثبت داشته که تمامی آن ها با حال عمومی مساعد از بیمارستان مرخص شده و هیچ مورد فوتی نداشتیم و امیدواریم تا پایان شکست کرونا، شرایط در همین وضع باقی بماند.

حمیدرضا بهزادی بیان کرد: مردم تا زمانی که از سوی وزارت بهداشت و رسانه های رسمی کشور نسبت به اعلام قطع شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل محموله 2 میلیارد ریالی کالاهای بهداشتی برای مقابله با کرونا در قشم

تحویل محموله 2 میلیارد ریالی کالاهای بهداشتی برای مقابله با کرونا در قشم