مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-03پزشكي

علت موفقیت کره جنوبی، ژاپن و چین در کرونا/ چرا وضعیت ایتالیا بحرانی است؟


شیب مرگ و میر مبتلایان به کرونا در آمریکا بسیار تند است و این موضوع نشان می دهد که آن ها با تاخیر به شناسایی و تشخیص مبتلایان اقدام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، علی اکبر حق دوست معاون آموزش وزارت بهداشت در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با بیان اینکه اگر بتوانیم تست های بیشتری از افراد جامعه بگیریم موارد مبتلایان بیشتری شناسایی می شود گفت: بالا رفتن تعداد فوتی ها این است که اپیدمی تشدید یافته است.

وی با اشاره به کنترل خوب کشور چین در زمینه بیماری کرونا توضیح داد: ایتالیا و اسپانیا وضعیت وخیمی تری نسبت به آمریکا دارند به طوری که زمزمه های شیوع کرونا از حدود 20 اسفندماه در آمریکا شروع شد و از از آنجا بین آمریکا و چین ارتباطات و مراودات زیادی وجود دارد آمریکا نتوانست تعداد مبتلایان را به خوبی شناسایی کند و زمانی که در نیویورک اپیدمی شدید شد تمام کشور آمریکا به تکاپو افتاد.

حق دوست گفت: مرگ های آمریکا شیب تندی به نسبت مبتلایان دارد احتمالاً در روز های ابتدایی در آمریکا موضوع جدی گرفته نشد، شیب مرگ و میر ها در آمریکا بسیار تند است لذا این موضوع نشان می دهد که آن ها با تاخیر به شناسایی و تشخیص مبتلایان پرداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت موفقیت کره جنوبی، ژاپن و چین در کرونا/ چرا وضعیت ایتالیا بحرانی است؟

علت موفقیت کره جنوبی، ژاپن و چین در کرونا/ چرا وضعیت ایتالیا بحرانی است؟