مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 06:352020-04-03حوادث

دو تن سنگ معدن سرب قاچاق در اسفراین کشف شد


سرپرست فرماندهی انتظامی اسفراین از توقیف یک دستگاه خودرو حامل دو تن و 40 کیلو سنگ معدن قاچاق از نوع سرب به ارزش بیش از 163 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن مأموران پاسگاه عباس آباد در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو نیسان حامل سنگ معدن غیرمجاز از نوع سرب شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران این خودرو را در سطح حوزه استحفاظی متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 2 تن و 40 کیلوگرم سنگ معدن کشف و ضبط شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد، خاطرنشان کرد: خودرو به پارکینگ منتقل و سنگ معدن کشف شده تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان شد.

یگانه پور بابیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از 163 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن در سطح شهرستان باقدرت ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو تن سنگ معدن سرب قاچاق در اسفراین کشف شد

دو تن سنگ معدن سرب قاچاق در اسفراین کشف شد