مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 05:352020-04-03اقتصادي

تلاش برای احیای قیمت نفت/ عربستان خواستار برگزاری نشست فوق العاده اوپک پلاس شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، خبرگزاری دولتی عربستان سعودی (اس پی ای) اعلام کرد: عربستان سعودی روزپنجشنبه، 14 فروردین ماه خواستار برگزاری نشست فوق العاده تولیدکنندگان عضو و غیرعضو اوپک موسوم به اوپک پلاس با هدف رسیدن به .

- عربستان خواستار برگزاری نشست فوق العاده مشترک میان کشور های عضو و غیرعضو اوپک برای کمک به بهبود شرایط بازار های جهانی نفت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، خبرگزاری دولتی عربستان سعودی (اس پی ای) اعلام کرد: عربستان سعودی روزپنجشنبه، 14 فروردین ماه خواستار برگزاری نشست فوق العاده تولیدکنندگان عضو و غیرعضو اوپک موسوم به اوپک پلاس با هدف رسیدن به توافقی عادلانه برای کمک به ثبات قیمت و بازار های جهانی نفت خام شده است.

روند کاهشی قیمت نفت در بازار های جهانی ناشی از تضعیف تقاضا در سایه شیوع ویروس کرونا، که پیش از نشست بی نتیجه ماه مارس اوپک پلاس به دلیل امتناع روسیه از مشارکت در توافق تعمیق کاهش تولید آغاز شده بود، بلافاصله پس از نشست بیهوده تولیدکنندگان عضو و غیرعضو اوپک شتاب گرفت تا جایی که قیمت نفت خام شاخص برنت با سقوطی شدید وارد کانال 20 دلار برای هر بشکه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای احیای قیمت نفت/ عربستان خواستار برگزاری نشست فوق العاده اوپک پلاس شد

تلاش برای احیای قیمت نفت/ عربستان خواستار برگزاری نشست فوق العاده اوپک پلاس شد