مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 05:352020-04-03اقتصادي

قرارداشتن ملک در بافت فرسوده را از طریق سامانه استعلام کنید


مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات بازآفرینی شرکت بازآفرینی شهری ایران، اظهار داشت: به منظور تسریع در بازآفرینی سامانه های مختلفی تعریف شده که خوشبختانه نتایج خوبی را به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، یوسف غفوری، گفت: سامانه ثبت درخواست تسهیلات نوسازی در محدوده و محلات هدف بازآفرینی شهری، اولین سامانه در رابطه با تسهیلات نوسازی در حوزه بازآفرینی شهری است که بر اساس آن، متقاضیان می توانند کدپستی یا کد درج شده در سند تک برگی خانه (کدجام) را در این سامانه وارد کنند و از قرار گرفتن ملک خود در بافت فرسوده مطلع شوند و اگر ملک در بافت فرسوده قرار گرفته باشد، می توانند برای دریافت وام مراجعه کنند.

او با بیان این که سامانه تسهیلات ساخت نوسازی در بافت های ناکارآمد شهری، سامانه ای یکپارچه در سطح کشور است، گفت: متقاضیان با ورود به این سامانه و ثبت اطلاعات خود، کد رهگیری دریافت می کنند.

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات بازآفرینی شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان این که تسهیلات نوسازی در حال حاضر در بهترین شرایط به متقاضیان پرداخت می شود، گفت: به ازای هر واحد مسکونی 170 میلیون تومان تسهیلات ساخت در محدوده و محلات هدف بازآفرینی در کلانشهر تهران در قالب قرارداد عاملیت، توأم با تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداشتن ملک در بافت فرسوده را از طریق سامانه استعلام کنید

قرارداشتن ملک در بافت فرسوده را از طریق سامانه استعلام کنید