مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 05:202020-04-03بين الملل

هشدار جدی 3 سازمان جهانی درباره کمبود مواد غذایی با گسترش کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری فرانسه، رؤسای سه سازمان بین المللی شامل سازمان جهانی خواروبار و کشاورزی (فائو)، - رؤسای سازمان جهانی خواروبار و کشاورزی (فائو)، سازمان بهداشت جهانی و سازمان تجارت جهانی با صدور بیانیه ای مشترک هشدار دادند که اگر مقامات کشور ها نتوانند بحران ویروس کرونا را کنترل کنند، احتمال کمبود مواد غذایی در سراسر جهان وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری فرانسه، رؤسای سه سازمان بین المللی شامل سازمان جهانی خواروبار و کشاورزی (فائو)، سازمان بهداشت جهانی و سازمان تجارت جهانی با صدور بیانیه ای مشترک هشدار دادند که اگر مقامات کشور ها نتوانند به طور مناسبی بحران ویروس کرونا را کنترل کنند، احتمال کمبود مواد غذایی در سراسر جهان وجود دارد.

بنا بر این گزارش، بسیاری از دولت ها کسب و کار ها در کشور خود را به حالت تعطیل درآورده اند تا انتشار ویروس را کند کنند، اما این منجر به کاهش شدید تجارت بین المللی و زنجیره های عرضه مواد غذایی شده است.

این در حالی است که ترس عمومی و هجوم مردم برای خرید مایحتاج خود در دوران قرنطینه، شکنندگی زنجیره های عرضه را نشان داده است، زیرا قفسه های سوپر مارکت ها در بسیاری از کشور ها خالی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جدی 3 سازمان جهانی درباره کمبود مواد غذایی با گسترش کرونا

هشدار جدی 3 سازمان جهانی درباره کمبود مواد غذایی با گسترش کرونا