مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-03بين الملل

تعلیق فعالیت رویترز در عراق در واکنش به انتشار آمار دروغین از کرونا


هیات اطلاع رسانی و ارتباطات عراق با ابراز تعجب نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنتشر شده توسط رویترز و ادعای این خبرگزاری مبنی بر اینکه تعداد مبتلایان به کرونا در عراق بیشتر از آمار ثبت شده و اعلام شده است، - این اقدام رویترز را محکوم کرده و از تعلیق سه ماهه فعالیت این خبرگزاری در عراق خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این هیات تاکید کرد: در حالی که جهان با ویروس کرونا می جنگد و برای مبارزه یا متوقف کردن شیوع کرونا تلاش می کند، خبرگزاری رویترز که می بایست در برخورد با رخدادها به صورت حرفه ای عمل کرده و اخبار را از منابع رسمی آن در عراق نقل کند، به منابع مبهم و اخبار دروغین و ساختگی که در عالم واقع صحت ندارد، اتکا کرده است که این رویکرد با اساس نامه پخش رسانه ای همخوانی ندارد.

هیات اطلاع رسانی و ارتباطات عراق در بیانیه خود تاکید کرد: ما اعلام می کنیم آماری که این خبرگزاری در مورد ابتلاها منتشر کرده، با آنچه که سازمان بهداشت جهانی از طریق دفتر خود در عراق و از زبان مدیر دفتر آن در بغداد اعلام کرده است، مغایرت دارد.

مدیر دفتر سازمان بهداشت جهانی تاکید کرده است که نمایندگان این سازمان در تمامی آزمایشگاه های رسمی عراق حضور دارند و آمار دیگری که در بیانیه وزارت بهداشت عراق ثبت نشده و علنی نشده باشد، وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق فعالیت رویترز در عراق در واکنش به انتشار آمار دروغین از کرونا

تعلیق فعالیت رویترز در عراق در واکنش به انتشار آمار دروغین از کرونا