مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 04:552020-04-03بين الملل

جو بایدن کاهش تحریم های ایران را خواستار شد


سناتور ارشد آمریکایی با برشمردن برخی اقدامات پیشنهادی، خواستار کاهش تحریم های دولت این کشور بر ایران در موقعیت مبارزه با ویروس کرونای جدید شد.

- سناتور ارشد آمریکایی با برشمردن برخی اقدامات پیشنهادی، خواستار کاهش تحریم های دولت این کشور بر ایران در موقعیت مبارزه با ویروس کرونای جدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از واشنگتن اگزمینر، جو بایدن سناتور دموکرات آمریکایی در بیانیه ای درباره تاثیر تحریم های اعمال شده بر کشورهای در حال مبارزه با ویروس کرونای جدید از جمله ایران گفت: در بحبوحه این بیماری همه گیر مرگ بار که هیچ مرزی نمی شناسد، آمریکا باید اقداماتی انجام دهد تا حتی با وجود در اولویت قرار دادن سلامت ملت آمریکا، هر کمکی که می تواند به کشورهایی که بیشترین آسیب را از این ویروس دیده اند، از جمله ایران ارائه دهد.

بایدن در ادامه این بیانیه اظهار کرد: برای متوقف کردن موثر این بیماری همه گیر، تمامی کشورهای جهان باید باهم همکاری کنند.

محدود کردن ساختگی جریان کمک های بشردوستانه بین المللی برای دست یابی به یک هدف سیاسی، نه تنها به ایران این اجازه را خواهد داد که از مسئولیت واکنش سنبل شده اش [به این بیمای] طفره رود، بلکه موجب خواهد شد خطری که این ویروس در حال حاضر و در آینده برای مردم آمریکا ایجاد می کند افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جو بایدن کاهش تحریم های ایران را خواستار شد

جو بایدن کاهش تحریم های ایران را خواستار شد