مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 15:402020-04-02سياسي

رزم حسینی: خراسان رضوی همچنان در وضعیت قرمز است


بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای کمیته علمی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، استان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای کمیته علمی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، استان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در جلسه کمیته علمی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی که با حضور جمعی از پزشکان متخصص در محل سالن شهید باهنر استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: هر اقدامی که در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا در استان انجام می شود باید به تایید دانشگاه علوم پزشکی برسد.

وی افزود: برای بهتر اداره کردن استان باید همه در کنار هم برای توسعه و تامین سلامت مردم تلاش کنند، این سیاستی بوده که تاکنون در دستور کار استان قرار داشته است.

رزم حسینی با بیان اینکه معمولا هفته ای یکبار با کمیته علمی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان جلسه ای برگزار می کند، عنوان کرد: در جلسه امروز کمیته علمی که به منظور هم اندیشی و با حضور روسای سابق دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، در مجموع نظر اعضاء ا ین کمیته بر این بود که کماکان استان در وضعیت قرمز قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزم حسینی: خراسان رضوی همچنان در وضعیت قرمز است

رزم حسینی: خراسان رضوی همچنان در وضعیت قرمز است