مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 15:002020-04-02پزشكي

تولید ست لوله ونتیلاتور EVA توسط فناوران مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی


رییس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از تولید ست لوله ونتیلاتور EVA توسط فناوران مرکز رشد این دانشگاه در راستای درمان بیماران ناشی از ویروس کرونا خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از تولید ست لوله ونتیلاتور EVA توسط فناوران مرکز رشد این دانشگاه در راستای درمان بیماران ناشی از ویروس کرونا خبر داد.

برومند صلاحی امروز 14 فروردین در جمع خبرنگاران از تولید ست لوله ونتیلاتور EVA توسط فناوران این دانشگاه در راستای درمان بیماران ناشی از ویروس کرونا خبر داد.

وی با بیان اینکه شرکت فرایند پیشرفته آینده ایرانیان از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری این دانشگاه در تأمین بخش عمده ای از نیاز بیمارستان های کشور به ست لوله ونتیلاتور EVA وارد عمل شده است، افزود: این اقدام در پی افزایش روزافزون نیاز کشور به تجهیزات لازم برای مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماران صورت می گیرد.

صلاحی ادامه داد: این شرکت در حوزه تولید تجهیزات پزشکی فعالیت داشته و بخشی از نیازهای تجهیزاتی بیمارستان ها را تامین می کند.

رییس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: این شرکت در حال حاضر روزانه یک هزار و 500 ست لوله ونتیلاتور EVA تولید میکند که این میزان قابل افزایش به حدود 4 هزار ست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید ست لوله ونتیلاتور EVA توسط فناوران مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی

تولید ست لوله ونتیلاتور EVA توسط فناوران مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی