مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 13:452020-04-02اجتماعي

دفن زباله شهرهای همجوار چالش جدید شهر بناب


دفن زباله به یکی از معظلات زیست محیطی بناب تبدیل شده است و این در حالی است که هر چند محل دفن زباله در این شهر مناسب نیست ولی زیرساخت های لازم برای دفن بهداشتی زباله های تولیدی تا حدودی مهیا است.

سال گذشته به دنبال تشکیل جلساتی با حضور مسوولان استانداری قرار بود کارخانه بازیافت زباله جنوب آذربایجان شرقی در شهرستان بناب راه اندازی شود که با آغاز به کار آن حدود 250 تن زباله تولیدی روزانه شهرستان های بناب، ملکان، عجب شیر، بخش لیلان و شهر خوشه مهر در این کارخانه بازیافت شود اما این تصمیم تاکنون به رغم گذشت بیش از یک سال عملیاتی نشده است.

محبوب تیزپاز نیاری شهردار بناب در جواب پرسش خبرنگار ایرنا مبنی بر وجود برخی شایعات مبنی بر خالی کردن زباله یکی از شهرهای اطراف در محل دفن زباله های بناب ضمن تأیید این خبر گفت: در روزهای اخیر طی دو سه نوبت اقدام به تخلیه زباله در این محل از سوی یکی از شهرهای اطراف شده است که بلافاصله ضمن شناسایی با هماهنگی های بعمل آمده، خودرو حمل زباله نیز توسط نیروی انتظامی توقیف شد و پس از آن هیچ گونه تخلیه زباله ای اتفاق نیفتاده است.

در شرایطی که شاهد شیوع ویروس کرونا هستیم تخلیه زباله های شهرهای دیگر می تواند ناقل این ویروس بوده و به شیوع آن کمک مضاعف کند و به همین دلیل علاوه بر مسئولیت خطیر مسوولان شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفن زباله شهرهای همجوار چالش جدید شهر بناب

دفن زباله شهرهای همجوار چالش جدید شهر بناب