مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 13:052020-04-02اجتماعي

تولید بیش از سه میلیون قلم لوازم بهداشتی در سپاه کربلا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجشنبه روابط عمومی سپاه کربلا ، سردار محمدحسین بابایی افزود : امروزه جبهه وسیعی از مقابله با این ویروس منحوس را طی 34 روز در همه شهرها و روستاهای مازندران شاهد هستیم.

وی با اعلام اینکه در ضدعفونی و گندزدایی محلات و معابر و اماکن پرتردد بیش از سه میلیون 143 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده استفاده شد، اضافه کرد: ضدعفونی معابر شهری و روستایی بارها تداوم پیدا کرد و چه بسا بعضی معابر و کوچه ها هر شب توسط مدافعان سلامت گندزدایی می شد.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلا با بیان اینکه مردم و بسیجیان احساس مسئولیت کردند و در صحنه مبارزه با کرونا ماندند، گفت : تلاش جمعی گروه های جهادی آثار و برکات خوبی داشت که از جمله این آثار و برکات از بین رفتن ترس و واهمه بین مردم برای تامین نیازهای اقلام بهداشتی بود که امروز مازندران از شرایط سخت عبور کرد و توانست خود را بازسازی کند.

سردار بابایی همچنین از اهدای بیش از 70 هزار بسته معیشتی به اقشار آسیب پذیر خبر داد و افزد: موضوعی که در این ایام سپاه از آن غافل نشد حمایت از عزیزانی بود که به نحوی شغل شان را از دست دادند یا به هر دلیل دچار مشکل شدند لذا بسته های معیشتی با کمک خیرین تهیه و دراختیار آن ها قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از سه میلیون قلم لوازم بهداشتی در سپاه کربلا

تولید بیش از سه میلیون قلم لوازم بهداشتی در سپاه کربلا