مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 12:352020-04-02سياسي

قدردانی استاندار از مردم / شرکت 85 درصد مردم ایلام در طرح غربالگری


همچنان نیازمند همکاری جدی مردم برای در خانه ماندن و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا هستیم و اگر همراهی مردم به همین شکل ادامه یابد به زودی از شر این ویروس منحوس خلاص می شویم.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت : همچنان نیازمند همکاری جدی مردم برای در خانه ماندن و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا هستیم و اگر همراهی مردم به همین شکل ادامه یابد به زودی از شر این ویروس منحوس خلاص می شویم.

قاسم سلیمانی دشتکی، در حاشیه ارتباط ویدئوکنفرانسی با رییس جمهور اظهار کرد: هرچند دیروز سیزده بدر و مقارن با حضور مردم در طبیعت و پاسداشت این سنت قدیمی بود اما با توجه به شیوع بیماری کرونا و هشدارهای مکرر مسوولان مبنی بر عدم خروج از منزل، مردم در این روز نهایت همکاری را با مسوولان داشتند و برای حفظ سلامت خود و سایر اقشار جامعه از خانه های خود خارج نشدند و به علت وجود کرونا سیزده بدر متفاوتی را تجربه کردند و بابت این همراهی از مردم عزیز و فهیم صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: انتظار می رود مردم متعهد استان ایلام همچنان تا فروکش کردن موج کرونا در استان به قانون فاصله گذاری اجتماعی پایبند باشند و کماکان فقط در حد ضرورت و نیاز از منازل خود خارج شوند تا زنجیره انتقال این ویروس کاهش و سیر نزولی یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی استاندار از مردم / شرکت 85 درصد مردم ایلام در طرح غربالگری

قدردانی استاندار از مردم / شرکت 85 درصد مردم ایلام در طرح غربالگری