مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 12:002020-04-02سياسي

تبدیل بحران کرونا به فرصت در قم/ راه اندازی خط تولید ماسک


بحران کرونا در قم فرصتی را ایجاد کرد تا مسئولان، مردم و اصحاب رسانه با هم بستگی پای کار بیایند تا به رغم سیاه نمایی ها، - کرونا در قم خوب مدیریت شود.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: وقتی 30 بهمن ماه خبر شیوع کرونا ویروس در قم مطرح شد، رسانه های معاند و ضد انقلاب با همکاری نیروهای پیاده نظام خود در داخل انگار مدت ها به دنبال سوژه ای برای تخریب و سیاه نمایی در قم بودند در بوق های رسانه ای خود شروع به تخریب قم کردند.

رسانه های ضد انقلابی که در طول 41 سال عمر انقلاب اسلامی چشم های خود را به استان قم دوخته بودند و با برنامه های ضد فرهنگی و غیره برای تخریب این شهر مذهبی به آخر خط رسید بودند، با شیوع ویروس کرونا در قم سوژه خوبی یافته و اقدام به تهیه گزارش ها و خبرهای پوشالی در رسانه های خود و فضای مجازی کردند.

به رغم این همه سیاه نمایی و بوق های تبلیغی علیه شهر قم با گذشت تنها 10 روز بحران کرونا در این شهر مدیریت شد؛ هرچند در ابتدای امر بی نظمی و یا مشکلاتی وجود داشت اما این بحران باعث شد تا فرصتی را فراهم کند که همه پای کار آمده و به همراه مسئولان، کادر درمانی و نیروهای مسلح و جهادی این بحران را مدیریت کرده و امروز قم را به الگویی در کشور و حتی در دنیا برای مهار بحران تبدیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل بحران کرونا به فرصت در قم/ راه اندازی خط تولید ماسک

تبدیل بحران کرونا به فرصت در قم/ راه اندازی خط تولید ماسک