مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 11:202020-04-02سياسي

امکان سنجی ظرفیت اماکن اقامتی قشم برای پذیرش بیماران


رییس کمیته خدمات اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از امکان سنجی، آماده سازی و ساماندهی برخی اماکن اقامتی به منظور تبدیل شدن به نقاهتگاه جهت میزبانی از بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا امری کاظمی با اشاره به تغییر رویکرد و وظایف ستاد اجرایی خدمات سفر قشم به واسطه شیوع بیماری پاندمیک کووید 19 بیان داشت: همواره یکی از وظایف اصلی کمیته خدمات اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم هماهنگی با جامعه هتلداران و کاشانه های مهمان به منظور ارتقاء کمیت و کیفیت مراکز اقامتی، آماده سازی کمپ ها، زائرسراها و… برای خدمات دهی مناسب به گردشگران نوروزی بوده است.

وی ادامه داد: امسال همگام با سراسر کشور و البته جهان، جزیره قشم نیز درگیر کروناویروس است و وظیفه ما همراه با تمام مردم جهان شکست زنجیره انتقال و پیروزی بر این بیماری است.

به گفته امری کاظمی، در حال حاضر کمیته خدمات اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با استفاده از ظرفیت اماکن اقامتی و همکاری بخش خصوصی، وظیفه شناسایی و تجهیز برخی از این اماکن را برای کمک به شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم برعهده دارد.

رییس کمیته خدمات اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در توضیح بیشتر عنوان داشت: بیماران مبتلا به کووید 19 بعد از گذراندن دوره اصلی بیماری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان سنجی ظرفیت اماکن اقامتی قشم برای پذیرش بیماران

امکان سنجی ظرفیت اماکن اقامتی قشم برای پذیرش بیماران