مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 11:102020-04-02دانش

آغاز آموزش های الکترونیکی خراسان رضوی از هفته آینده


با توجه به شرایط خاص ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور و عدم امکان برگزاری فعالیت های دانشگاه ها به صورت حضوری؛ تمهیدات لازم برای برگزاری کلاس های  الکترونیک صورت پذیرفته است.

- ایسنا/خراسان رضوی با توجه به شرایط خاص ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور و عدم امکان برگزاری فعالیت های دانشگاه ها به صورت حضوری؛ تمهیدات لازم برای برگزاری کلاس های  الکترونیک صورت پذیرفته است.

  دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در خصوص برگزاری کلاس های الکترونیک اطلاعیه داد، که متن این اطلاعیه به شرح ذیل است: ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای تمامی دانشگاهیان پیام نور به استحضار می رساند با توجه به شرایط خاص ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور و عدم امکان برگزاری فعالیت های دانشگاه ها به صورت حضوری؛ تمهیدات لازم برای برگزاری کلاس های الکترونیک صورت پذیرفته است .

براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و طی نشست فوق العاده امروز دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با تدابیر صورت گرفته در مراکز و واحدها، برگزاری الکترونیکی دروس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی از هفته آتی در دستور کار قرار گرفته است که به نحو مقتضی به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز آموزش های الکترونیکی خراسان رضوی از هفته آینده

آغاز آموزش های الکترونیکی خراسان رضوی از هفته آینده