مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 11:052020-04-02سياسي

بازدید میدانی استاندار از شهرستان های مازندران


احمد حسین زادگان همچنین در شهرستان های مختلف با همراهی مسئولان محلی از مراکز دوخت ماسک و تولید مواد ضدعفونی کننده و نقاهتگاه هایی که برای نگهداری بیماران بهبود یافته کرونایی آماده شده ، بازدید کرد.

نماینده عالی دولت در مازندران بازدید امروزش را از بابلسر شروع کرد و سپس به فریدونکنار و محمودآباد رفت و قرار است به سایر شهرهای غربی استان هم برود.

حسین زادگان در مکان های ایست و بازرسی ورودی شهرها با دست اندرکاران و ماموران در حال انجام وظیفه گفت و گو کرد و به بازدید تعدادی از اماکن عمومی ، بازارهای سنتی و تجاری و برخی دیگر از اماکن شهری رفت تا از اجرای درست مصوبات ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان ها اطمینان یابد.

مازندران از اول اسفند ماه پارسال به شناسایی 2 بیمار مشکوک در بابل که سفری به قم داشتند به صورت رسمی به مناطق آلوده به کرونا پیوست .

بیماری کرونا از 11 روز یعنی سوم فروردین ماه امسال کاهشی شد و این روند با اجرای مصوبات و همراهی مردم و نظارت شدید مسئولان و دست اندرکاران همچنان ادامه دارد.

اجرای درست طرح فاصله گذاری اجتماعی در مازندران و همراهی مردم در خانه نشینی سبب شد تا دیروز همزمان با روز طبیعت میزان تردد خودرویی در استان 98 درصد نسبت به قبل و روز طبیعت سال پیش کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید میدانی استاندار از شهرستان های مازندران

بازدید میدانی استاندار از شهرستان های مازندران