مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 11:002020-04-02سياسي

13 هزار بسته اقلام بهداشتی در استان سمنان توزیع شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به آغاز فعالیت رسمی سامانه سفارش برخط اقلام بهداشتی گفت: تاکنون 13 هزار بسته بهداشتی ثبت سفارش شده در این سامانه توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت الله عسگری بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی سامانه ثبت سفارش آنلاین اقلام بهداشتی مقابله با کرونا ضمن بیان اینکه از نخستین روز فعالیت رسمی سامانه برخط سفارش اقلام بهداشتی در استان سمنان تاکنون 13 هزار بسته ثبت سفارش شده در این سامانه برخط توزیع شده است.

وی بابیان اینکه در نخستین روزهای درگیری کشور با ویروس کرونا و بر اساس سازوکارهای انجام شده، سخت افزار و نرم افزار موردنیاز جهت ثبت سفارش برخط و توزیع به موقع محصولات و اقلام بهداشتی موردنیاز مردم تأمین شده است، افزود: مجموعه پس و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در این راستا نقش مؤثری داشتند.

توزیع کالاهای حمایتی و معیشتی در سامانه بر خط معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به اینکه تولیدکنندگان اقلام بهداشتی فعالیت خود را برای عرضه محصولات در بستر فضای مجازی آغاز کردند، تأکید کرد: 320 هزار ماسک، 30 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و 13 هزار بسته دستکش صدتایی در سطح استان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 هزار بسته اقلام بهداشتی در استان سمنان توزیع شد

13 هزار بسته اقلام بهداشتی در استان سمنان توزیع شد