مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-02ورزشي

اعلام تاریخ پیشنهادی AFC برای برگزاری دو دیدار انتخابی جام جهانی


روزنامه الشرق در گزارشی از آخرین تحولات پیرامون برگزاری ادامه لیگ قهرمانان و انتخابی جام جهانی در آسیا نوشت که همه چیز به وضعیت شیوع ویروس کرونا بستگی دارد.

- ، در گزارش روزنامه الشرق قطر آمده است: کنفدراسیون فوتبال آسیا در ماه جاری پاسخ های فدراسیون های عضو را در مورد تمایل به میزبانی مسابقات باقیمانده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دریافت می کند.

بر این اساس طبق اعلام AFC چهار بازی باقیمانده این مرحله به صورت متمرکز برگزار می شود و یک کشور، میزبان بازی های هر گروه خواهد بود.

روزنامه قطری در این خصوص می نویسد: قطر گزینه اصلی میزبانی از گروه هایی خواهد بود که تیم های الدحیل و السد در آن حضور دارند.

این بازی ها در ماه آگوست برگزار می شود که هوای منطقه غرب آسیا بسیار گرم است و می توان بازی ها را در ورزشگاه های جاسم بن حمد باشگاه السد و استادیوم الوکره برگزار کرد که دارای سیستم خنک کننده است.

به اندازه کافی زمین های تمرینی با سیستم خنک کننده برای تیم ها وجود دارد.

در ادامه گزارش آمده است: قطر پیش از این هم میزبان بازی های تیم های ایرانی و عربستانی بوده و توانایی برگزاری این مسابقات را دارد.

بر این اساس الدحیل می تواند در گروه سوم میزبان التعاون عربستان، الشارجه امارات و پرسپولیس ایران باشد و السد از تیم های النصر عربستان، الع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تاریخ پیشنهادی AFC برای برگزاری دو دیدار انتخابی جام جهانی

اعلام تاریخ پیشنهادی AFC برای برگزاری دو دیدار انتخابی جام جهانی