مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 09:402020-04-02اجتماعي

تعداد جانباختگان تصادفات در کردستان 12 درصد کاهش یافت


جانشین فرماندهی انتظامی کردستان با بیان اینکه ارتقا فرهنگ ترافیک بسترساز کاهش حوادث رانندگی است، گفت: تعداد جانباختگان حوادث رانندگی در سال گذشته 12 درصد کاهش داشته است.

- سرهنگ عباس مسعودی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه امروز موضوع ترافیک از مهمترین و چالش برانگیزترین موضوعات شهری محسوب می شود، اظهار داشت: هدف پلیس، انضباط ترافیکی و برنامه ریزی برای روانسازی و تسهیل در عبور و مرور شهری و جاده ای است.

وی افزود: بهترین راه برای پیشگیری از بروز سوانح ناگوار ترافیکی، آموزش رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است که اگر آموزش از دوران کودکی آغاز شود در آینده شاهد بسیاری از مشکلات در بحث حوادث دلخراش ترافیکی نخواهیم بود.

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان ادامه داد: کاهش تصادفات یک بسته ترکیبی شامل مهندسی ترافیک، آموزش، فرهنگ سازی و اجرای مقررات بوده و هر یک دارای اهمیت ویژه ای است.

سرهنگ مسعودی یادآور شد: افزایش قانون مداری و نهادینه شدن فرهنگ ترافیکی مطلوب در اجتماع از رویکردهای محوری و اولویت های فرهنگی پلیس در ارتقاء ایمنی محیط ترافیکی است که با آموزش همگانی دنبال می شود.

وی بیان کرد: پلیس در سال های اخیر با رویکرد اولویت بخشی به مسائل فرهنگی و جذب مشارکت های دستگاه های مختلف گام های موثری در زمینه کاهش تصادفات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد جانباختگان تصادفات در کردستان 12 درصد کاهش یافت

تعداد جانباختگان تصادفات در کردستان 12 درصد کاهش یافت