مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 09:302020-04-02سياسي

سرداری که رهبر انقلاب مشتاق دیدارش بود


رهبر معظم انقلاب بعد از خواندن کتاب «آب هرگز نمی میرد» گفته بودند: «کتابی که اسمش آب هرگز نمی میرد است، شرح حال یک جانبازی است که الان در همدان است؛ -  خبرگزای فارس ـ همدان، سردار سلگی عزیز! هرگز روزی را که برای مصاحبه به دفتر فارس برای موضوع عملیات مرصاد و سخن در مورد آن روز شما را دعوت کرده بودم فراموش نمی کنم، مصاحبه ای چندساعته و طولانی که حتی خم به ابرو نیاوردید و از من می خواستید که هر سوالی دارم بپرسم؛ من آن روز فهمیدم با محبت و کلام گرمت قلب های رزمندگان گردانت را تسخیر کرده بودی نه با لقب فرماندهی ات.

و من به یاد آن هم دلاوری و مجاهدت و تبریک روز جانباز گریزی به خاطرات شما و کتاب آب هرگز نمی میرد زدم و شفای شما را خواستم و گویا خدا شفای شما را در آسمانی شدنتان قرار داد و صبح امروز بعد از سال ها درد و رنج و غم دوری به آرزوی دیرینه تان، شهادت و دیدار با دوستان و همرزمانتان افلاکی شدید و بر سر سفره اربابتان عباس نشستید.

سردار! تو مرد میدان بودی و در این سال های بعد از جنگ و جنگیدن در جبهه هرگز خود را کنار نکشیدی و در جبهه هایی که رهبرت فرمان می داد با آن همه جراحت وارد میدان شدی، تو اهل همت بودی نه اهل صحبت؛ مرد عمل بودی نه مرد شعار، تو یار نظام بودی و سرباز ایران، تو با مردم بودی و از مردم و میدان دار حل مشکلات آنها و ما ممنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرداری که رهبر انقلاب مشتاق دیدارش بود

سرداری که رهبر انقلاب مشتاق دیدارش بود