مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 09:302020-04-02سياسي

3000 نفر اجرای طرح فاصله گذاری در تبریز را بر عهده دارند


تعداد بیش از 3 هزار نفر از نیروهایی اجرایی اعم از نیروهای انتظامی و شهرداری ها کنترل طرح فاصله اجتماعی در این شهرستان را بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهروز مهدوی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تشکر و قدردانی ویژه از مردم شهرستان تبریز که در 13 فروردین نهایت همکاری را با ستاد کرونای شهرستان داشتند، افزود: مردمی که روز گذشته از خانه های خود بیرون نیامدند در حقیقت کادر درمانی و پزشکی را کمک کردند و این حرکتی ماندگار بود که همت عمومی را نشان داد.

وی با بیان اینکه روز گذشته 99 درصد مردم با توصیه های مسؤولان عمل کردند، اظهار داشت: 3 هزار نیروی نظامی و انتظامی، شهرداری، بسیج و ارتش روز گذشته با قدرت تمام پای کار بودند تا اجازه ندهند کسی در پارک ها و باغ ها اتراق کند.

مهدوی ادامه داد: روز گذشته تمامی 12 مبدا ورودی شهرستان تبریز تحت کنترل کامل بود که توسط بسیجیان، ارتش و نیروهای راهنمایی و رانندگی این عملیات به خوبی اجرا شد و همچنان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در همین راستا تمام راه های روستایی شهرستان نیز بسته است.

مهدوی با اشاره به میانگین آمار فوتی روزانه 9 نفر و ابتلای 70 تا 80 نفر در استان، افزود: آمار روزهای آینده کرونایی آذربایجان شرقی و تبریز همت و همکاری روز گذشته مردم را به درستی نشان خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 نفر اجرای طرح فاصله گذاری در تبریز را بر عهده دارند

3000 نفر اجرای طرح فاصله گذاری در تبریز را بر عهده دارند