مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 09:262020-04-02پزشكي

غربالگری بیش از 93 درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان


سیدعلیرضا مروجی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح غربالگری کرونا با ابتکار وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای شناسایی بیماران مبتلا به ویروس کرونا در سراسر ایران در حال اجراست، اظهار داشت: اجرای این طرح موفق توانست کمک زیادی به نظام سلامت کشور برای مدیریت ویروس کرونا داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون با مشارکت مردم بیش از 93 درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این طرح، غربالگری ویروس کرونا شده اند، ابراز داشت: این مقدار جمعیتی بیش از 460 هزار نفر را شامل می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از غربالگری 113 هزار و 964 خانوار در قالب طرح غربالگری کرونا توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد و بیان داشت: 14 هزار و 132 مورد پیگیری نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی از طریق سایت سلامت یا همان سامانه خودارزیابی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در سه روز گذشته بیش از 126 هزار و 691 تماس از طرف دانشگاه علوم پزشکی و پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت این دانشگاه انجام شده است، خاطرنشان کرد: بیش از سه هزار پیگیری فعال سیستم بیماران یا همان پیگیری فوری برای شناسایی بیماران کرونایی در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری بیش از 93 درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان

غربالگری بیش از 93 درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان