مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 09:262020-04-02سياسي

محدویت در مناطق آلوده به کرونا در خرمشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا محمد حیدری روز پنجشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی مدیریت بیماری کرونا در فرمانداری خرمشهر بیان کرد:آمار مبتلایان به ویروس کرونا در برخی مناطق خرمشهر همچون منطقه مولوی بالا می رود و باید در این منطقه محدویت جدی ایجاد شود.

وی افزود: هر چقدر در مهار ویروس کرونا، دیرتر عمل کنیم این پروسه طولانی تر می شود و فشار اقتصادی به مردم نیز بیشتر شده و این بیماری به مرور زمان دامنه آن افزایش یافته لذا نیاز به همراهی و هماهنگی و پشتیبانی علما و افراد با نفوذ داریم.

حیدری ادامه داد: اگر مردم در طرح مبارزه با بیماری کرونا مشارکت نکنند و یا مقابل برنامه ها و محدویت ها مقاومت کنند بدون تردید آن کار ناموفق خواهد بود.

وی آموزش و اطلاع رسانی به مردم را از راهکارهای مهم در مبارزه با ویروس کرونا بیان کرد وگفت: باید آموزش مبارزه با این بیماری ناشناخته از طریق رسانه ها در فضای مجازی به مردم داده شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر به دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی وزارت کشور اشاره کرد و ادامه داد:این دستورالعمل مورد تایید رییس جمهوری و ستاد ملی کرونا قرار گرفت و در این راستا وظایف محول شده برای دستگاه های مورد نظر ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدویت در مناطق آلوده به کرونا در خرمشهر

محدویت در مناطق آلوده به کرونا در خرمشهر