مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 09:152020-04-02سياسي

قدردانی فرمانده سپاه ناحیه گچساران از همکاری مردم در روز طبیعت


فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پیامی از مردم فهیم شهرستان گچساران برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و “پویش ماندن در خانه” در روز طبیعت قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،در پیامی از مردم فهیم و قدرشناس شهرستان گچساران بابت تحقق و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و نیز پویش “در خانه می مانیم” در نوروز امسال بویژه روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه قدردانی و تشکر کرد.

در این پیام آمده است:مردم فهیم شهرستان گچساران بار دیگر ضمن انجام وظیفه بزرگ خود در راستای رعایت مسئولیت اجتماعی ،در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و نیز پویش “در خانه می مانیم” در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه جاری برگ زرین دیگری را در صفحه پرافتخار خود ثبت کردند.

وی ادامه داد: اینجانب با کمال مسرت از این اقدام نتیجه بخش مردم عزیز و بزرگوار این شهرستان به جهت همراهی بسیار خوبشان در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین(روز طبیعت) برای مقابله با کرونا ویروس و قطع زنجیره انتقال این ویروس خطرناک، قدردانی کرده و امیدواریم این همراهی و همکاری شهروندان گرامی تا پایان شکست قطعی این ویروس ادامه یابد.

نورایی نسب افزود: جا دارد از جهادگران بسیجی، مدافعان سلامت و تمام افرادی که در خط مقدم مقابله با کرونا ویروس(کووی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی فرمانده سپاه ناحیه گچساران از همکاری مردم در روز طبیعت

قدردانی فرمانده سپاه ناحیه گچساران از همکاری مردم در روز طبیعت