مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 09:072020-04-02سياسي

روایت مدیر مسوُول روزنامه «نقد حال» کرمانشاه از بازداشت تا آزادی


مهدی قنادی ، مسوُول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه روز پنجشنبه به ایرنا گفت: 2 تن از عوامل شایعه ساز ابتلاء استاندار کرمانشاه به کرونا ساعت 20 چهارشنبه شب آزاد شدند.

او توضیحات بیشتری در مورد جزییات آزادی این افراد نداد.

دستگیری به دلیل خبر دروغ 13 عصر چهارشنبه 13 فروردین خبری بر روی پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دادسرای کرمانشاه در فضای مجازی با تیتر بازداشت 2 عامل اصلی شایعه ساز ابتلاء استاندار کرمانشاه به کرونا منتشر شد.

در این خبر که به نقل از مهدی قنادی مسوول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه منتشر شده بود، این خبر را کذب خواند و نوشت: این خبر کذب به سرعت در فضای مجازی داخل و خارج استان بازتاب پیدا کرده است.

در ادامه این خبر آمده بود که دادستان کرمانشاه ظهر چهارشنبه دستور بازداشت 2 نفر از عوامل اصلی ایجاد این شایعه دروغ را صادر کردند و اکنون در بازداشت به سر می برند.

لازم به ذکر است که پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه هنوز خبر آزادی عوامل انتشار این خبر را منتشر نکرده است.

خبر 13 موضوع مرسومی است غلامرضا نوری علاء روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا انتشار یک خبر شوخی در روز اول آوریل را در دنیا همه ساله یک رسم در بین خبرنگاران و روزنامه نگاران دانست و گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مدیر مسوُول روزنامه «نقد حال» کرمانشاه از بازداشت تا آزادی

روایت مدیر مسوُول روزنامه «نقد حال» کرمانشاه از بازداشت تا آزادی