مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 08:352020-04-02سياسي

سه گروه مستقل روی واکسن بیماری کرونا کار می کنند


معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: سه گروه مستقل روی واکسن بیماری کرونا کار می کنند و صدها کارآزمایی بالینی روزانه در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در پست اینستاگرام خور درباره فعالیت های این معاونت و شرکت های دانش بنیان نوشت از ابتدای این بحران، شرکت های دانش بنیان، محققین و بسیاری از استارت آپ ها تلاش هایی شبانه روزی برای تهیه اقلام مرتبط با این مبارزه داشتند.

وی ادامه داد: از تولید دستگاه های تولید ماسک، مواد ضدعفونی تا تجهیزات بسیار پیشرفته پزشکی مانند ونتیلاتور، تجهیزات اتاق های icu ، سی تی اسکن و تولید انبوه کیت های تشخیصی و همینطور تلاش های بسیاری برای تهیه واکسن و دارو در حال انجام است.

* صدها کارآزمایی بالینی روزانه در حال انجام است به گفته ستاری، تنها سه گروه مستقل بر روی واکسن بیماری کار می کنند و صدها کارآزمایی بالینی روزانه در حال انجام است.

حال به نقطه ای رسیده ایم که بیماری تحت کنترل درآمده است و این موضوع بدست نیامده است مگر با صبر و حوصله مردم و حمایت های آنها از فرزندانشان در کادر درمانی و تلاش شرکت های دانش بنیان و تلاش انبوه محققین در دانشگاه ها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه گروه مستقل روی واکسن بیماری کرونا کار می کنند

سه گروه مستقل روی واکسن بیماری کرونا کار می کنند